Keijo Hiltunen opintosihteeri

JHL järjestää jäsenilleen monipuolista koulutusta. Liiton koulutus vahvistaa jäsenten ammatillista ja edunvalvonnallista osaamista sekä perehdyttää ay-toimintaan. Koulutus perehdyttää jäsenet työpaikan luottamustehtäviin, auttaa kehittämään työyhteisöjä ja syventää tietoja oman alan työehtosopimuksista ja työlainsäädännöstä. Lisätietoa JHL:n koulutuksista

Sähköisessä koulutuskalenterissa kurssitapahtumat ovat aina ajan tasalla. Painettu koulutusopas löytyy jokaisesta yhdistyksestä, useimmilta työpaikoilta ja kaikista aluetoimistoistamme. Nyt kätevästi kursseille haku omien jäsentietojen kautta.

Onko sinulla mielessäsi kysymyksiä, jotka koskevat JHL:n koulutukseen ilmoittautumista? Kenties mietit, missä ilmoittaudutaan, voitko jälki-ilmoittautua tai mitä jos ilmoittutuminen ei onnistukaan tai voitko tulla kurssille vaikka et ole jäsen? Vastaus kysymykseesi saattaa löytyä täältä, koulutukseen ilmoittautumista koskevista usein kysytyistä kysymyksistä.

Tule kasvattamaan osaamistasi ja tutustumaan muihin oman alasi ammattilaisiin! JHL:n omille kursseille voi aina ilmoittautua Jäsenpalvelu 24h:n kautta