Järjestyssäännöt

Nämä säännöt ovat voimassa Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry:n vapaa-ajanpaikka Kaakan alueella.

• YLEISET
    • Jäsen vastaa vieraittensa aiheuttamista vahingoista ja häiriöistä.
    • Alueella on häiritsevä alkoholin käyttö ja oleskelu päihtyneenä kielletty.
    • TUPAKOINTI ON KIELLETTY kaikissa sisätiloissa, päärakennuksen sekä saunan terasseilla.
    • Sisätiloissa ei saa polttaa kynttilöitä.
    • Alueella on häiritsevä metelöinti tai kovaääninen musiikin soittaminen kielletty.
    • Avotulen/nuotion teko ei ole sallittu alueella.
    • Alueella on hiljaisuus kello 23:00 - 07:00 välisenä aikana.
    • Lemmikkejä ei voida pitää päärakennuksessa eikä muissa sisätiloissa, ja ne on pidettävä alueella aina kytkettynä.
    • Kiinteiden rakenteiden, aitojen ja ojien tms. rakenteiden tekeminen on kielletty.
    • Moottoriajoneuvot pysäköidään kääntöpaikalle vanhan navetta rakennuksen eteen. Päärakennuksen pihalla pysäköinti on kielletty.
    • Kaakan alueelle tai rakennuksiin EI SAA TUODA EIKÄ VIEDÄ mitään tavaraa, huonekaluja ja koneita ilman hallituksen kirjallista lupaa.

Sääntöjen rikkomisesta voi seurata alueella oleskelukielto, joka on toistaiseksi voimassa oleva. Asiasta päättää Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry:n hallitus.

Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry:n hallituksen päätöksellä voidaan antaa oleskelulupa uudelleen alueelle.

Sääntöjen vakavasta rikkomisesta voi joutua korvausvelvollisuuteen Suomen lakien mukaan ja rikkomukset ilmoitetaan poliisille.

Nämä säännöt tulevat voimaan 27.11.2018 alkaen ja ovat voimassa toistaiseksi. Sääntöjä voi muuttaa vain yhdistyksen hallituksen päätöksellä ja niitä tarkistetaan tarvittaessa.

Yhdistyksen hallitus