Jäsenasiat

jäsenasiainhoitaja

050 3809851 pekka.karppinen(at)outlook.com

Tarkista yhteystietosi

OmaJHL on korvannut Jäsenpalvelu 24h –palvelun. Vanha käyttäjätunnus ja salasana eivät enää käy, vaan omaJHL:ään on luotava uudet tunnukset. Samoilla tunnuksilla voi myös ilmoittautua koulutukseen liiton nettisivuilla olevasta koulutuskalenterista .
JHL:n jäsenpalvelu palvelee jäseniä ja yhdistyksiä kaikissa jäsenyyteen liittyvissä asioissa.
Jäsenpalvelun puhelinpalvelu numerossa 010 7703 430 on toistaiseksi avoinna ma–to kello 9–12.

linkki JHL:n jäsenmaksu

Ammattiliitto JHL:n jäsenyys on edullinen, sillä voit vähentää jäsenmaksun verotuksesta. Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on vain prosentin (1%) palkasta. Hinta sisältää kattavan edunvalvonnan ja työttömyysturvan.

Minimijäsenmaksua maksat, jos olet ilman palkkatuloa tai siihen rinnastettavaa tuloa, mutta sinulla ei ole perustetta jäsenmaksuvapautukseen. Minimijäsenmaksu on 8 euroa kuukaudessa, eli  96 euroa vuodessa.

- - - -

Tällä sivustolla voit liittyä Julkisten ja hyvinvointialojen liiton ja työttömyyskassan jäseneksi.

Yhdistyksesi on Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry 872

Voit myös ottaa yhteyttä luottamusmieheesi tai hallituksen jäseneen ja pyytää jäseneksi liittymis lomakkeen. Klikkaa > Yhteystiedot

Tietoa ammattiliitoista neljällä kielellä

SAK - 15.02.2010 - 13:28

SAK, STTK ja Akava ovat julkaisseet oppaan suomalaisista ammattiliitoista suomeksi, englanniksi, venäjäksi ja viroksi. Ammattiyhdistysliikkeen ABC -oppaassa on perustietoa suomalaisesta ay-liikkeestä, sen historiasta ja saavutuksista, työelämän sopimusten syntymisestä, ammattiliittoon liittymisestä ja liiton jäsenyyden eduista. Oppaat löytyvät pdf-muodossa.