Jäsenasiat

Aki Nykvist jäsenasiainhoitaja

050 4022881  aki.nykvist(at)hel.fi

Tarkista yhteystietosi

OmaJHL on korvannut Jäsenpalvelu 24h –palvelun. Vanha käyttäjätunnus ja salasana eivät enää käy, vaan omaJHL:ään on luotava uudet tunnukset (https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenyyden-hoito/omajhl/). Samoilla tunnuksilla voi myös ilmoittautua koulutukseen liiton nettisivuilla olevasta koulutuskalenterista (https://www.jhl.fi/koulutus/koulutuskalenteri/).
JHL:n jäsenpalvelu palvelee jäseniä ja yhdistyksiä kaikissa jäsenyyteen liittyvissä asioissa.
Jäsenpalvelun puhelinpalvelu numerossa 010 7703 430 on toistaiseksi avoinna ma–to kello 9–12.

JHL:n jäsenmaksu

- Kokonaisjäsenmaksu on 1,38 prosenttia (liiton jäsenmaksu on 1 prosentti ja työttömyyskassan jäsenmaksu on 0,38 prosenttia).
- Minimijäsenmaksu on 8 euroa kuukaudessa, eli  96 euroa vuodessa.

Tällä sivustolla voit liittyä Julkisten ja hyvinvointialojen liiton ja työttömyyskassan jäseneksi.

Yhdistyksesi on Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry 872

Voit myös ottaa yhteyttä luottamusmieheesi tai hallituksen jäseneen ja pyytää jäseneksi liittymis lomakkeen. Klikkaa > Yhteystiedot

Tietoa ammattiliitoista neljällä kielellä

SAK - 15.02.2010 - 13:28

SAK, STTK ja Akava ovat julkaisseet oppaan suomalaisista ammattiliitoista suomeksi, englanniksi, venäjäksi ja viroksi. Ammattiyhdistysliikkeen ABC -oppaassa on perustietoa suomalaisesta ay-liikkeestä, sen historiasta ja saavutuksista, työelämän sopimusten syntymisestä, ammattiliittoon liittymisestä ja liiton jäsenyyden eduista. Oppaat löytyvät pdf-muodossa.

Jäsenille lähetetty virheellisiä jäsenmaksukirjeitä

Julkaistu 5.2.2020 klo 9:14

Osa minimijäsenmaksua tai ammattia harjoittavien jäsenmaksua maksaneet JHL:n jäsenet ovat saaneet kirjeitä, jotka ovat sisältäneet virheellistä tietoa jäsenmaksun suuruudesta.

JHL:n minimijäsenmaksua ja ammattia harjoittavien jäsenmaksua maksavista liiton jäsenistä osa on saanut viime päivinä liitolta kirjeen, jossa on ollut virheellistä tietoa jäsenmaksun suuruudesta.

Liiton minimijäsenmaksu on 8 euroa kuukaudessa. Minimijäsenmaksua maksavat muun muassa liiton eläkeläisjäsenet. Ammattia harjoittavien jäsenmaksu 20 euroa kuukaudessa.

Liitto pahoittelee virheellisen tiedon aiheuttamaa hämminkiä.