Hinnat ja ohjeet

Yhdistys tarjoaa vapaa-ajanpaikka Kaakaa käyttöön seuraavin ehdoin:

Vuokraajan tulee olla yhdistys 872 jäsen ja hänellä on oltava voimassa oleva JHL ry:n jäsenkortti.  Jäsenyys tarkistetaan. Päärakennuksen käyttö on sallittu vain vuokraajalle. Vuokraaja vastaa vieraittensa aiheuttamista vahingoista tai häiriöistä.

Vuokrausaika alkaa maanantaina kello 9:00 ja päättyy sunnuntaina kello 20:00, avaimen luovutuksesta lähetetään erillinen tieto sähköpostilla.

150€ viikko, ma-su, aikainen kevät ja loppu syksy 15.4-5.5.2024 ja 7.-20.10.2024

250€ viikko ma-su kevät ja loppukesä  6.5-.9.6.2024 ja 19.8-.6.10.2024

300€ viikko  ma-su  kesän sesonkiviikot 10.6-18.8.2024

Yhdistys edellyttää käyttäjiltä yhdistyksen aluetta koskevien ohjeiden- ja järjestyssääntöjen noudattamista.

Päärakennuksen tai matkailuajoneuvopaikan varaajalle lähetetään varauksen jälkeen maksutiedot käyttökorvauksen maksua varten. Maksu on suoritettava eräpäivään mennessä. Jos maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä, varaus peruuntuu ja lomaviikkoa tarjotaan seuraavalle jonossa.

PERUUTUSEHDOT: Esteen sattuessa varaus on peruttava viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen varauksen alkamista. Tätä myöhemmin ilman perusteltua syytä (esim. lääkärin- tai terveydenhoitajan todistus) tehdyistä peruutuksista perimme käyttökorvaussumman kokonaisuudessaan.

Vapaa-ajanpaikan osoite on Kaakantie 158, 03600 Lohja (Karkkila)

Tiedustelut ja ajantasaisen varaustilanteen sekä tulostettavat alueen ohjeet ja säännöt löydät yhdistyksen kotisivuilta.

Yhdistyksen hallitus