Kaaka vapaa-ajan paikka

Yhdistyksen vapaa-ajanpaikka Kaaka pähkinänkuoressa

Kaaka on yhdistyksen omistama kiinteistö Lohjan kunnassa. Osoite on Kaakantie 158, 03600 Lohja (Karkkila).

Kiinteistö on hankittu aikoinaan lainavaroin vuonna 1980. Päärakennus on huomattavasti vanhempi ja sauna, joka on lammen rannassa, on 80-luvun alussa rakennettu.

Päärakennuksesta löytyy keittiö, ruokailutila, sali, jossa on takka ja neljä makuuhuonetta. Makuuhuoneista kaksi on erillään ja yksi ”kaksio”.

Lämmitysmuotona on puu ja osassa huoneista on läpivirtaus lämmitinpattereita

Sauna muodostuu löylyhuoneesta, pesuhuoneesta ja takkatuvasta. Pesuvesi saunaan otetaan järvestä sähköpumpulla.

Saunarannassa löytyy soutuvene. Käyttäjällä täytyy olla omat pelastusliivit.

Kuivakäymälät löytyvät päärakennuksen vierestä vanhasta navetasta sekä saunan ja puuvajan välistä.

Juomavesi saadaan päärakennuksen vieressä olevasta kaivosta.

Päärakennuksen keittiöstä löytyvät sähköhella, kahvinkeitin, mikro, jääkaappi, pakastin, astioita ja ruokailuvälineitä, (keittiössä oleva puuhella ei ole käytössä)

Makuuhuoneista löytyy patjat, peitot ja tyynyt.

Matkailuajoneuvoja varten alueella on kaksi sähkötolpalla varustettua paikkaa.

Telttailu on jäsenillemme myös alueella mahdollista sille tarkoitetulla alueella. Kysy paikasta ja ajankohdasta Kaakan jaosvastaavalta, joka myös ensin informoi päärakennuksen vuokraajaa.

Julkisilla välineillä meno on hieman hankalampaa, mutta Porin tietä kulkevilla busseilla pääsee Seterinkulman risteykseen, jossa on bussipysäkki, siitä matkaa on kävellen noin 3 km, Kaakantie on osittain päällystetty.

Takka- ja saunahalot löytyvät vanhan navetan sisältä sekä saunan läheltä puuvajasta.

Kiinteistössä ei ole päivystystä tai talonmiestä, joten siivoa ja vie kaikki jätteet Kaakantien risteyksessä olevaan jäteastiaan.

Pullot / tölkit on itse vietävä pois, myös saunarakennuksesta, niitä EI SAA jättää Kaakan alueelle.