OmaJHL

Yhteystiedot

OmaJHL on ammattiliitto JHL:n sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta.

OmaJHL:ään kirjaudutaan sähköpostiosoitteella tai jäsennumerolla ja salasanalla. Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi. Ongelmia kirjautumisessa?

Ammattiliitto JHL:n palvelunumerot

Jäsenpalvelu

JHL:n jäsenpalvelu on tällä hetkellä ruuhkautunut. Tästä syystä asioiden käsittely ja vastausaika on normaalia pidempi. Vältäthän uusintakyselyjen tekemistä. Pahoittelemme tilannetta.

Puhelinpalvelu numerossa 010 7703 430 on avoinna ma–to klo 9.00–12.00. Ota yhteyttä jäsenpalveluun, kun sinulla on kysyttävää esimerkiksi jäsenyydestä, jäsenmaksusta tai jäsenkortista. Voit hoitaa jäsenyyteesi liittyviä asioita myös sähköisellä jäsenpalvelun lomakkeella.

Katso tästä puhelujen hinnat

Työelämän pulmatilanteet

JHL:n jäsen, työelämään liittyvissä ongelmatilanteissa ota yhteyttä omaan luottamusmieheesi tai pääluottamusmieheesi. Työsuojeluasioissa työsuojeluasiamieheen tai työsuojeluvaltuutettuun. Heiltä saat neuvoja ja apua, miten asiassasi tulisi edetä. He tuntevat parhaiten paikalliset sopimukset ja työnantajan käytännöt. Jos työpaikallasi ei ole luottamusmiestä, ota yhteyttä oman alueesi JHL:n aluetoimistoon⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.