Nuorisotoiminta

JHL:n nuorissa on voimaa!

JHL:n nuorten valtakunnallinen toiminta on tarkoitettu kaikille liiton alle 30-vuotiaille jäsenille. Valtakunnallisia tapahtumia on vuodessa kahdesta neljään.

JHL:ssa nuorten ääni kuuluu ja sitä kuunnellaan. Nuorilla jäsenillämme on mahdollisuus osallistua liiton toimintaan ja yhteiset tapahtumat ovat erinomainen paikka päästä vaikuttamaan liitossa käytäviin keskusteluihin ja tapaamaan muita samoilla aloilla työskenteleviä, sekä tietenkin oppimaan lisää ay-liikkeestä. Tapahtumia ja toimintaa löytyy paikallisesti niin aluetoimistojen ja niiden nuorisojaostojen kuin yhdistystenkin järjestämänä.

Tutustu oman alueesi nuorisotoimintaan aluetoimistojen sivuilta.

JHL:n nuoret näkyy myös somessa. Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa, silloin tiedät aina ensimmäisenä, mitä nuorisotoiminnassa tapahtuu.

Tervetuloa mukaan vaikuttavaan porukkaan!

Lisätietoja nuorisotoiminnasta saa järjestötoimitsija Susanna Haapalaiselta susanna.haapalainen@jhl.fi.

Pääkaupunkiseudun JHL-Nuoret

Oletko alle 30-vuotias JHL:n jäsen pääkaupunkiseudulta? Haluaisitko tutustua muihin ay-henkisiin nuoriin ja olla mukana vaikuttamassa nuorten työntekijöiden asioihin? Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme!

Pääsääntöisesti kaikki nuorten tapahtumat ovat osallistujille maksuttomia.

Ajankohtaista ja tarkempaa tietoa toiminnastamme saat ottamalla yhteyttä nuorisojaoston puheenjohtajaan Reetta Keräseen

Tiedotamme tapahtumistamme osoitteessa jhl.fi/nuortenvoimalla sekä Facebookissa Pääkaupunkiseudun JHL-Nuoret.

Aktiiveiksi haluavat voivat liittyä keskusteluryhmäämme, Pääkaupunkiseudun JHL-Nuorten toimintaryhmä.

Tervetuloa mukaan!

Pääkaupunkiseudun JHL-Nuoret

• pyrkii vaikuttamaan nuorten asioihin, mm. työnkuvaan ja palkkatasoon sekä ammatilliseen koulutukseen
  • tiedottaa erityisesti nuoria koskevista työmarkkinahaasteista kuten vuokra- ja pätkätyöstä.

• kehittää yhteistyötä yhdistysten, liiton päättäjien ja muiden luottamushenkilöiden kanssa.