Jäsenedut

JHL:n jäsenedut ovat valtavan monipuoliset. Ne ulottuvat työelämän turvasta vapaa-ajan etuihin. Saat työpaikalla asioitasi ajavan luottamusmiehen ja monia mahdollisuuksia koulutukseen. Saat ilmaiseksi kattavan vakuutuspaketin ja jäsenlehden. Alennusta saat lähes asiasta kuin asiasta, muun muassa risteilyistä, hotelleista, lomapaikoista, liikuntapalveluista ja äänikirjoista.

Etusi työelämässä

Yhdellä jäsenmaksulla saat käyttöösi kaikki ammattiliiton, työttömyyskassan, aluetoimiston ja yhdistyksesi palvelut ja edut.

Saat:

• Ammattiliittosi JHL neuvotteleman työ- tai virkaehtosopimuksen. Siinä on sovittu esimerkiksi palkastasi, työajastasi ja vuosilomastasi.
  • Apua työpaikkasi luottamusmieheltä ja yhdistykseltäsi.
  • Monipuolista liiton järjestämää koulutusta sekä rahallista tukea avoimen ammattikorkeakoulun opintoihin.
  • Mahdollisuuden saada ilmaista oikeusapua ja lakimiehen palveluja työelämän ongelmatilanteissa.
  • Aluetoimiston ja yhdistyksesi avun erilaisissa työelämän tilanteissa sekä tilaisuuden osallistua niiden järjestämiin tapahtumiin ja koulutukseen.
  • Turvaa työttömyyden varalta.

Työelämän etujen lisäksi sinä jäsenenä pääset nauttimaan monista vapaa-ajan eduista. Hyödyntämällä JHL:n hankkimia jäsenetuja säästät selvää rahaa.

Ohessa JHL:n jäsenedut. Katso jokaisen edun kohdalta erikseen, miten saat edun käyttöösi. Joko sinulla on JHL:n mobiilijäsenkortti? Katso, miten saat ladattua kortin puhelimeesi.