Säännöt

PeruutusehdotJHL yhdistys 872:n järjestämiin tapahtumiin:

Ilmoittautuminen JHL yhdistys 872:n järjestämiin tapahtumiin on aina sitova. Osallistujan omavastuuosuus tulee maksaa määräpäivään mennessä. Ilmoittautumisen voi perua ilmoittautumisajan kuluessa ilman kuluja.

• Kun jäsen on maksanut osallistumismaksun, mutta on estynyt osallistumasta tapahtumaan, on hän  velvollinen ilmoittamaan viipymättä järjestäjälle asiasta sähköpostilla jhlyhdistys872@outlook.com

• Jos tilaisuuden järjestäjällä ei ole hänen tilalleen varahenkilöä, tulee henkilön itse hankkia sijainen. Muussa tapauksessa ilman pätevää syytä (esimerkiksi lääkärintodistus sairastumisesta) peruutuksen tehnyt jäsen on velvollinen korvaamaan tilaisuudesta yhdistykselle aiheutuneet todelliset kustannukset omalta osaltaan. Jos jäsenen hankkima sijainen on yhdistyksen ulkopuolinen henkilö, hän maksaa lipustaan ulkopuolisen osallistujan hinnan.

• Osallistuminen yhdistyksen seuraaviin tapahtumiin ei ole mahdollista, ennen kuin edellisten tapahtumien saatavat on maksettu tai mahdollinen peruutustilanteen vakuutusyhtiöltä (koskee matkoja) saatu yhdistyksen osuus korvauksesta on tilitetty yhdistykselle.