Liity jäseneksi

JHL on myös Suomen edullisin hyvinvointialojen ammattiliitto: maksat jäsenyydestä vain prosentin kuukausituloistasi.

Yhdistyksen toimialueena on Helsingin kaupunki ja konserniyhtiöt ja sen tarkoituksena on koota toimisto-, hallinto-, asiantuntija- ja tukipalveluissa työskentelevät ja yhdistyksen järjestämisalalle opiskelevat liiton piiriin.

Hallinnon, tietotyön ja tukipalvelujen ammattilaiset JHL ry:n 872

jäseneksi voit liittyä täyttämällä sähköisen liittymislomakkeen klikkaamalla "Liity jäseneksi" -painiketta josta on linkki JHL:n sivuille tai ottamalla yhteyttä yhdistyksen hallituksen jäseneen tai luottamusmieheen. Puhelinnumeron tai sähköpostin löydät kohdasta yhteystiedot.

Jos käytät sähköistä liittymislomaketta:

Tulosta perintäsopimus
Jos valtuutat työnantajasi perimään jäsenmaksusi, tulosta perintäsopimus palkanlaskentaa varten ennen lomakkeen lähettämistä.

Mikäli edellytykset ovat kunnossa, jäsenyytesi alkaa ilmoittamastasi liittymispäivästä.

sähköinen liittyminen

Lähetä lomake, täytettyäsi ja hyväksyttyäsi kaikki pakolliset kentät. Lähetettyäsi lomakkeen, jatka liittymistä kirjautumalla omaJHL -palveluun sähköpostiosoitteellasi ja puhelimeesi tekstiviestinä tulleella salasanalla. Voit myös luoda itsellesi haluamasi salasanan sähköpostiisi lähetetyn salasanalinkin kautta.

- - - -

tai voit tulostaa ja täyttää JHL liittymis ja jasenmaksun perintasopimuksen