Vapaa-ajanpaikka Kaaka

Kaakanjaosto jaostovastaava
Gabriela Rendon
gabana.rendon(at)gmail.com

Jos olet kiinnostunut jaostoiminnasta ja sen kehittämisestä, tervetuloa mukaan.
Vain yhdityksen 872 jäsenet voivat varata lomaviikon ja jäsenyys tarkistetaan jäsenrekisteristä.

Tervetuloa!

- - - -

Siivoustalkoot lauantaina 13.4.2024

Päärakennuksen, saunan, grillikodan ja kuivakäymälöitten siivoukset talkoovoimin pidetään lauantaina 13.4.2024.

Yhdistys järjestää yhteiskuljetuksen 6 - 10 hengelle, joten ilmoittaudu talkoisiin 28.3.2024 menessä.

Kaakan varaukset v. 2024 huhti -lokakuu:

Kaakan kausi alkaa huhtikuun lopusta ja jatkuu pitkälle lokakuuhun, joten ota allakka käteesi ja tee suunnitelmat kesäksi ja syksyksi, varaa oma lomasi Kaakassa.
Kaakan varaukset alla olevan linkin kautta.
Kun saat vahvistuksen lomaviikosta, muista maksaa lasku eräpäivään mennessä, muutoin tarjoamme viikkoa seuraavalle jonossa!
Ensikertavuokralaiset ovat etusijalla!

Olet lämpimästi tervetullut Kaakaan viettämään lomaa ja rentoutumaan!

HINNAT JA OHJEET

Kaakan varaukset tästä linkistä LINKKI VIE ULKOISEEN PALVELUUN

Vapaa-ajanpaikka Kaakan osoite on Kaakantie 158, 03600 Lohja (Karkkila)

Päärakennuksesta löytyy keittiö, ruokailutila, iso sali, jossa on takka ja neljä kahden hengen makuuhuonetta. Makuuhuoneista kaksi on erillään ja yksi ”kaksio”, kaikista makuuhuoneista löytyy peitot, tyynyt ja patjat.
Keittiöstä löytyvät sähköhella, kahvin- ja vedenkeitin, mikroaaltouuni, jääkaappipakastin, ruuan laittoon astioita ja ruokailuvälineitä.

Lämmitysmuotona puu sekä sähkölämmitinpatterit. Juomavesi saadaan päärakennuksen vieressä olevasta kaivosta.

Päärakennuksen pihapiirissä on grillikota, jossa voi grillata ja laittaa ruokaa sekä viettää aikaa.

Kuivakäymälät löytyvät päärakennuksen vierestä vanhasta navetasta sekä saunan ja puuvajan välistä.

Kaakanjärven rannalla oleva sauna muodostuu löylyhuoneesta, pesuhuoneesta ja takkatuvasta. Pesuvesi saunaan otetaan järvestä sähköpumpulla. Saunan ulkosuihku on käytössä ja on erinomainen vilvoittaja kesäkuumalla.

Laiturilla voi nauttia kauniista luonnosta ja järvimaisemasta sekä käydä uimassa. Järvelle pääsee soutelemaan ja kalastamaan soutuveneellä. Pelastusliivejä ei ole Kaakan puolesta, ne täytyy itse tuoda mukana.

Mukavia ja rentouttavia lomia Kaakassa!